Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Naprednjački rulet

Komentari (43) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 24 april 2011 19:55
MP
"A članstvo u NATO-u, nezavisnost Kosova i centralizovana Bosna nešto što je poželjno i/li nužno za bolji život. Mora da je tako jer o tome govore „mudri i rodoljubivi“ naprednjaci!"
Baš bi voleo da mi autor (ili neko drugi),dokumentuje ove njegove navode.Ovako ostaje utisak da je ovde reč o još jednom (dobro oragnizovanom)navijaču.
Preporuke:
0
0
2 nedelja, 24 april 2011 20:40
Božo Bjelak
Kada sam pročitao poslednji pasus poradovao sam se da autor voli rulet. Ne, ne bi trebalo dovoditi u vezu naprednjake i rulet.Njima nije mesto ni pod stolom ruleta.Poznato je da je zbir brojeva ruleta đavoljski broj 666. Rulet su izmislili monasi.Naprednjaci ne znaju šta je rulet, a i da znaju ne bi mogli da se pohvale da su pobedili na ruletu.Rulet igraju Imperija i Brisel - Zapad.Oni kada zavrte kuglicu, kao vrhunski krupijei, pred pad kuglice pritisnu iz centra broj na kome ima najmanje žetona i na taj broj kuglica pada. Jednoga dana su pritisli broj na kojem je bilo najviše žetona -SRS- dobili, pobedili i razbili je. Ostavimo rulet. Nikolića je taj isti veliki Krupije pustio niz vodu. Cilj je bo dovesti SRS u rasulo. Stotinu puta sam napisao da će Šešelja pustiti tek onda kada se uvere da je SRS razvalina. Nikolić nije imao hrabrosti da se žrtvuje.Vođe i vladajuća "elita"nemaju moralni dignitet da se neko ili svi žrtvuju, s obzirom na to u kakvom su žalosnom stanju Srbi i srpska nacija.
Preporuke:
0
1
3 nedelja, 24 april 2011 22:13
Zdravko
A zamislite da je ovako. Nikolić je shvatio da će Šešelja pustiti samo ako se radikali raspadnu i uguše ispod cenzusa. I to i učinio. Demokrate su to jedva dočekale i podržale ovaj akt s istim ciljem kao i haški tamničari. Dozvolili su naprednjacima verifikaciju mandata (protivustavo) kao i svu podršku medija. Nikolić podilazi ambasadorima, klima na svaku njihovu. I dobija i njihovu podršku. Medijska prisutnost kao i samostalni ručni rad (mitinzi, štrajk glađu itd) donose mu velike šanse da uzme vlast. Kad i ako uzme vlast, sve je dobio. Šešelja su pustili, demokrate su razbijene a on na vlasti okreće drugi list. Ukida secesionističku autonomiju Vojvodine, ukida sramnu Rezoluciju o Srebrenici,daje punu podršku Republici Srpskoj i traži sva prava za Srbe izbjegle iz Srpske Krajine. E tada se Toma ne bi zvao Toma no Nikola Pašić a mi Srbi, napokon, sa pravim i odgovornim vođom. Molim Vas, dopustite mi da sanjam!
Preporuke:
1
0
4 ponedeljak, 25 april 2011 00:49
AAA
Nema tu nista od kockanja, nasiguran gubitak i za narod i za drzavu.
Preporuke:
0
0
5 ponedeljak, 25 april 2011 00:50
dr Sokrates@Zdravko
Niko Vam Zdravko ne brani da sanjate,ali i za san je iluzija da toma nikolic uradi ono o cemu vi mastate i sanjate...no,da uzmemo da je on tako veliki igrac,mudar,pametan i da kada dodje na vlast prevari svoje zapadne mentore,Montgomerija,Filea,Kacina i ponekog tajkuna poput Beka i pocne da radi na dobrobiti Srbije i Srpskog naroda..zar mislite da su ovi njegovi nalogodavci tako naivni poput veverica i da ce mu to dozvoliti?..u bliskoj proslosti dvojica ljudi koji su bili na celu Srbije(koja su uzgred budi receno za tomu mozgovi u politici)su probala u jednom momentu da samostalno vode politiku,pa smo videli kako se to tragicno zavrsilo! za sve ovo nas narod ima jednu lepu i istinitu poslovicu:Ko sa djavolom tikve sadi,na kraju mu se olupaju o glavu!
Preporuke:
0
1
6 ponedeljak, 25 april 2011 01:44
trn
@Zdravko,
Iz vasih usta u bozje usi, mada sam jako skeptican kada je Toma u pitanju. Pogledajte samo ovu lakrdiju sa strajkom gladju. Ja verujem da ga je neko nasankao, da samo vidi koliko lako moze da ga obrce. I ja bih voleo da sanjam, ali me neki crv stalno grize i budi.
Preporuke:
0
0
7 ponedeljak, 25 april 2011 02:36
Petar Izgnanik
Sto se mene tice, SNS moze sutra da se ugasi, kao i sve druge stranke koje trenutno imamo. Cela ta politicka "elita" su povezane interesne druzine kojih sto pre se otarasimo, to bolje. Jedina pozitivna strana ovog cirkusa sa "strajkom gladju" je sto su maske pale, mislim da nam je svima jasno koliko su svi ISTI i koliko su svi tragi-komicni. Svako gleda da napravi neki medijski trik za javnost, a sa druge strane da se ocese o neko javno preduzece ili slicno... u toliko je dobro da im medijski trikovi vise ne pale (Ni DS-u, ni SNS-u, ni drugima_, postali smo cinicni, sto je za pocetak jako zdravo.

Dok ovaj haos traje, mozda stvarno imati Tadica i Jeremica tu gde su i nije lose resenje. Jos samo kad ne bi morali da gledamo i sve ostale, Dulica, Dacica, Mrkonjica, i svu tu bulumentu, mozda bi stvari bile zapravo podnosljive. To kazem gledajuci ovaj SNS, LDP, a i SRS je u nekim svojim oblacima...
Preporuke:
0
0
8 ponedeljak, 25 april 2011 03:35
Mihailo
Odgovor na pitanje autora teksta dobićemo tek kad dođu na vlast. Ima raznih nagađanja da je sve ovo dogovor Šešelja i Nikolić, za koji jedino znaju još Vučić i Todorović. Postoje i druga tumačenja ali jedno je tačno a to je da bez podrške EU medija i dobrih odnosa sa ambasadorima nema vlasti u Srbiji. To znači ili je Toma srpski Putin ili je Toma Čeda Jovanović sa šajkačom i opancima. Treće nema. A odgovor na pitanje dobićemo kad dođemo na vlast. Lično ne verujem da je neko spreman da izda Srbiju i da bude gori od Borisa.
Preporuke:
1
0
9 ponedeljak, 25 april 2011 09:44
Halabura
Posle skoro dve godine članstva u sns odgovorno tvrim da je to politi;ka septička jama.Na zalost ja sam tu bio , pa mogu da kazem da ce Toma da uradi sve ono što Tadić nije hteo ili mogao.Sećačemo se Tadića i Jeremića kao patriota kad ih budemo poredili sa SNS.Srbi imaju jednu jako lošu poslovicu: neka se menja makar i na gore.
Preporuke:
0
1
10 ponedeljak, 25 april 2011 11:09
paja patak
Samo par citata sa komentarom: „..Od obnove višestranačja u Srbiji najmanje što se može reći je da politička scena nije bila dosadna...“ Ne da nije bila dosadna, bila je (i ostaje) pravi cirkus. Samo, grehota je što je glavni cirkusant već jako dugo odsutan - na gostovanju na obalama Severnog mora. A tamo im se toliko njegov nastup dopada da ga nikao ne puštaju da se vrati.
„...Nakon svega ovoga sve češće se moglo čuti kako se naprednjaci niučemu ne razlikuju od režima...“ Nije tačno! Režim je vrlo dosledan i drži se kao pijan plota bezalternativnog puta; SNS je elastičniji od gume i prihvatiće sve puteve, uslove i načine da se dočepa vlasti.
„...Da li možda Vučić i Nikolić kalkulišu ne bi li lakše došli na vlast pa tek onda skinuli rukavice?“ Teoretski: nije potpuno isključeno, mada ozuzetno sumnjivo. Praktično: malo morgen.
Preporuke:
0
0
11 ponedeljak, 25 april 2011 11:46
Jasna
@Mihailo slazem se s Vama.Danas je svasta moguce,ali i ja isto ne mogu da zamislim da iko (iz nekadasnje patriotske opcije) ,moze toliko da se promeni i da bude gori od B Tadica,kao sto ne bi mogla ni da zamislim obrnuto ,da se Tadic odjednom preokrene u patriotu.Za sada primecujem da Tomi nije naklonjena srbijanska mainstream intelektualna "elita",ni njihovi mediji,dakle isti oni ljudi koji su bili protiv Milosevica,a za Djindjica,(mada su ova dvojica bili igraci daleko veceg kalibra od danasnjih)i dalje su protiv Nikolica,sto znaci da mu ne veruju,a to je ono sto me raduje i daje nadu.Jer kome god ova navedena mainstream bulumenta nije naklonjena, taj je dobar za Srbiju!
Preporuke:
0
0
12 ponedeljak, 25 april 2011 12:50
Miloš
I sada treba da svi čitaoci ovog članka poveruju u ovakve neistine.Da li ta intelektualna elita odobrava PLjAČKU javnih preduzeća ? Da li srednja klasa u Srbiji odobrava opštu KORUPCIJU u svim nivoima vlasti ? Da li običan građanin ili seljak veruje medijima koji NE PRIKAZUJU činjenice o 400.000 koji su ostali bez posla od 2008. po podacima MMF; o najnižoj prosečnoj zaradi od 329 evra u regionu, o tome da je ista ta zarada manja za 100 evra u odnosu na pre 3,5 godine; o 2.000.000 koji PREŽIVLjAVAJU i na rubu su siromaštva; o stalnim POSKUPLjENjIMA hrane, goriva, struje, gasa dok se standard SROZAVA svaki dan sve više...
Da li nju za sve to odgovorni, dežurni krivci, naprednjaci ? Ne bih rekao. Ali bih istakao da svaki čovek IMA PRAVO da menja politički stav. Promeniti stav je mnogo manje zlo od hronične bahatosti vlasti i njene bezidejnosti. Teret državne pogrešne politike nose građani,adekvatnih rešenja nema, kao ni odgovornosti vladajućih struktura.
Ne želim da verujem u još 4 godine ove vlasti.
Preporuke:
1
0
13 ponedeljak, 25 april 2011 15:52
Petar Izgnanik
@Milos: I ja delim gadjenje prema ovoj politickoj eliti. Ali nemam neku nadu u SNS jer da su drugaciji, pokazali bi to u opstinama u kojima su na vlasti.

Sve vise verujem da nam je jedina nada nekakva autenticna revolucija i samoorganizacija gradjana (fejsbuk, kako god vec), da se jednom skupe oni koji bi bar nesto u ovoj zemlji da srede i urade a da se pri tome ne ocesu o nesto, stetnim ugovorom, mestom u upravnom odboru, itd.

Postali smo zemlja koju je karcinom korupcije zahvatio od vrha do dna. Da li ima NEKA oblast u kojoj se polozaji ne zloupotrebljavaju i igra pristojno i po pravilima. Zdravstvo? Skolstvo? Zeleznice? Energetika/Kolubara? Gradska preduzeca i opstine? Sveopsti uzas...
Preporuke:
0
0
14 ponedeljak, 25 april 2011 17:12
Sajber Mileva
Mihailo:
Ima raznih nagađanja da je sve ovo dogovor Šešelja i Nikolić

Molim i preklinjem sve zagovornike ove ideje da mi daju odgovor na pitanje i ovde postavljano: Kako je moguće da se Šešelj išta tajno dogovori s nekim, kada je pod 24-satnom prismotrom, audio, zvučnom...

Jedino ako je, pre polaska, s nekim saradnikom razradio sistem tajnih znakova.

Za Zdravka:
Ima poslovica: Nije jadan onaj čiji se snovi ne ispune, nego onaj koji nije ni sanjao.
A snovi su vrsta nadanja. A opet izreka veli: Nada je dobar doručak, ali loša večera.

Takođe, nadanje je vrsta optimizma. A optimizam je klinički stadijum pesimizma.

Nego, što se tiče Pašića, niko ne zbori da je bio sposoban. Međutim, ima tu pitanja raznih. Da li je učestvovao u eutanaziji Srbije spajanjem sa "braćom", pa još nekih stvari...

I Tadić je uspešan, mašala. Posle Petra 1 i Broza, najviše je učinio. Ali ne za Srbe ni Srbiju.
Preporuke:
0
0
15 ponedeljak, 25 april 2011 20:44
Jasna Simonović
Hm! Da sam na Tominom mestu počela bih sa javnim izražavanjem (po)kajanja...Ustvari ja sam mislila da se Toma već javno izvinio (barem što je mnoge držao na ivici ambisa da krenu za njim, ako ne Šešelju za strah od Haga, Šešelja, Virovitice ili ispravljanja "krive Save"...A samom Hristu, po meni, nije ni morao da se izvini što je pogrešno kopirao Njegovo stradanje - upside down - mnogi su To uradili pre Tome), ali sam danas saznala da se to izvinjenje, ako ga je uopšte bilo, još nije zapatilo u "svetu"...Možda kad se još malo oporavi kod kuće...

ps Ma ni kocka više nije što je nekad bila...
Potpisuju se ugovori i poštuju principi...
Jer!? Šta ako ipak rulet padne na nulu, a mi bivši Jugosloveni navikli na nulu...Posle nularice, ona je utekako bila dobra...ali i drugi brojevi postoje...
Preporuke:
0
0
16 utorak, 26 april 2011 00:35
Teodora
Veoma liči na naručen članak, od vlasti. Žao mi je što potroših vreme uzalud, čitajući nešto ovako otužno.
Preporuke:
0
0
17 utorak, 26 april 2011 11:22
Mirko
Veoma površna analiza koja se zasniva na spoljnim manifestacijama onoga što je SNS učinila od svog osnivanja.Trebalo je poći od činjenice da je osnovni cilj SNS pridobiti apstinentne i onaj deo biračkog tela koji na izbore ne izlazi.Pošto situaciju na terenu poznajem malo bolje od autora ovog članka odgovorno tvrdim da su u tom smislu napravljeni značajni pomaci.Problem SRS i Šešeljevog povratka je u domenu spekulacija kojima se više bavi DS nego SNS,a sledći izbori će to i pokazati.
Preporuke:
0
0
18 utorak, 26 april 2011 11:43
Srbija na Istoku
Ponavljam po ko zna koji put: nema Toma neki poseban ugled,niti je neka specijalna nada,niti ce on preobraziti svet,ali,"sreca tomina" je sto je ova vlast pokazala toliko vidnih brljotina da se ne mogu iz blata izvadit.Napomenucu neke:od drumske do sumske mafije i pitaj boga koje ne vise,oni jure male kriminalce i doktore koji su u dzep savili 300 evra,a u okruzenju vlasti i u samoj vlasti je nevidjena korupcija.Svaki dan jurimo Sarica,ali ,ali niko ne stavi prst na celo i razmisli,da taj,neki Saric,da je imao Platonovu pamet nebi mogao ostvariti onoliki radijus konekcije,da nije ima logistiku jednog dela policije.
Ko,kazite mi ko i gde ste procitali tekst o Kolubari.Nema ga,a zasto?zato sto je debeli ministar akter u tom filmu.Hej,narode,Ceca prodaje zive ljude,uzima milione dolara i na kraju znate...I to predstavljaju kao uspeh vlade.
I jos 1000 drugih problema.E,zato ce dobiti Toma,ne sto je extra pametan,nego da stane ova pljacka i ponizenja...
Preporuke:
0
0
19 utorak, 26 april 2011 11:54
Srbija na Istoku
Nemojte misliti da ne znamo da Toma pravi katastrofalne greske.Borice se protiv korupcije,a sleve strane mu Milanka Karic i s desne Vulin.Beogradjani treba da znaju ko im je dosao za predsednika SO Vracar.Covek koji je(postoje snimci) "udarao u talambase Djukanovicu,covek koji iza sebe ima afere (davanje raznih uverenja za novac,prenosim podatke iz stampe)....Na pitanje jedne novinarke,posle izbacenih 100 kubika hvale i iznesenih pregnuca da ce SNP (sa njim,naravno) iskoreniti kriminal i ukinuti sukob interesa,i.....bla,bla,bla,na pitanje kako on objasnjava to da prima platu kao predsednik SO a da se nije odrekao plate doktora iz bolnice u kojoj radi,odgovorio je,pa znate,pa vidite,pa mi cemo,pa kad bude...
Ali opet vam kazem,tih nepravilnosti je manje nego sto je vlast posejala.Nikli su od obecane buducnosti KAZANI.Narod nema posao,a onakj koji ima,slabo je placen.Jedino mafija u senci vlasti zivi ko car.
Preporuke:
0
0
20 utorak, 26 april 2011 16:25
@paja patak
Potpisujem Vaš mudri komentar. A i većinu ostalih.
Preporuke:
0
0
21 utorak, 26 april 2011 17:06
AngelDark
Izgleda da ćemo ponovo gledati isti film u novih deset godina. Sve govori u prilog tome. I dalje ima onih koji veruju da u "demokratiji" narod bira. I da je dobro za Srbiju sve što neko nama ogavan ne podržava. Da li?

Dakle "spin doctors", na jeziku onih koji "ne podržavaju" ni vlast ni opoziciju (zavisno ko iz kog ugla gleda), možete prestati spinovati. Uveriti nikog nećete, ali ćete pobediti. Posle toga, siguran sam, ne može biti gore. Eto, ipak ste me uverili. Potpuno verujem g.Nikoliću. Pa ne bi on, poznat je po tome da nikad ne menja mišljenje. Naročito ne za 180 stepeni. Čovek nema nikakve kontakte sa Zapadom. On ga se čak gnuša. Nepatvoreno gađenje. Čovek je patriota. Pa neželi on da nas u EU uvuče. Nikako, to je protivno SNS programu. Ili nije. A u EU će teći med i mleko. Hmmm, kao da ovo već negde čuh. Javlja mi se "žuto" pred očima. I naravno, dokaz da imamo posla sa "žestokom" opozicijom je tih 15 sekundi u svim medijima zajedno za vreme predstave. Dobro, beše malo više.
Preporuke:
0
0
22 sreda, 27 april 2011 10:17
thinking maize@ o teorijama zavere i još ponečemu
Neko pretpostavlja da je SVE OVO zapravo zavera Zapada, radi pacifikacije "malih Rusa", da ne bi VELIKI Rusi slučajno stupili na Balkan. Što jes, jes, Balkan je ODSKOČNA DASKA za grčki Arhipelag, a time I ZA Suec! Prema tome, NIJE U IGRI ni Teslino tajno oružje, ni Tarabića avlija (o Baba Vangi da i ne govorimo!), već MNOGO VEĆE STVARI, ALI!!! Jel čitasmo da je Bilu GLAVNI CILj pri dolasku u Belu Kuću bio da obori Bobijev "rekord" u JURENjU SUKNjI na 100, 200, 400, koliko god hoćete KREVETA! A ne znamo ni KO JE OD NAS Srba TOLIKO NAJEDIO BABU Madlenku, pa nam RADI što NAM RADI, IAKO SMO JOJ SPASLI ŽIVOT, vo vremja ONO! Znači, LjUDSKI FAKTOR! Ako IKO ZAMIŠLjA Amere kao kompjutere, eee, EVO GLAVE! Prema tome, INTERES ZAPADA ZA Balkan i Srbiju POSTOJI i NIJE MALI, ali da se ONI bave OVOM NAŠOM BARUŠTINOM SAMO TAKO, eee, MISLIM DA IPAK NIJE "samo tako"! Drugo, ŠTA ĆEMO SA DOMAĆIM RAČUNICAMA?! Ne znate?! Da Vas pitam kolege, KOLIKA je bila srpska administracija 2000-te, a kolika je sada?!
Preporuke:
0
0
23 sreda, 27 april 2011 10:35
thinking maize@ o teorijama zavere i još ponečemu, nastavak
Da, drage kolege, ali STVARNO: KOLIKA je bila srpska administracija 2000-te, a kolika je sada?! I KO JE SVE SADA U NjOJ ZAPOSLEN?! Uzgred, čini mi se da koliko god je ta administracija 2000-te bila "CRVENA", sada je PRILIČNO "ŽUTA", samo još FALE KOSE OČI! No, pošto OVA "žuta" administracija NIJE RADNA ko Kinezi, NI ORGANIZOVANA ko Japanci, NI SKROMNA ko Vijetnamci, NI NASMEJANA ko Tajlanđani, IMAMO TO ŠTO IMAMO! GOMILU TRUTOVA KOJI NIŠTA DRUGO U ŽIVOTU NE ZNAJU SEM DA PRIMAJU OGROMNE (za naše uslove!) PLATE, DA SLABO RADE i ODLIČNO SE ZABAVLjAJU (u "stilu" SRPSKOG DŽOVANA: "Ma, j.... SELjAKE!"). Prema tome, Poštovani, DOLAZAK BILO KAKVIH "naprednjaka" je SMRTNA PRESUDA za "ŽIVOTNI STIL" "ŽUTIH" DŽOVANA! Mislite li da će FOTELjA GLADNI "naprednjaci" nešto BRENOVATI "žutaće"? Aaa, nešto NE ČUJEM?! NARAVNO DA NEĆE! I KO ĆE TO DA SPREČI?! Imperija?! Sve se nešto nadam! Da čujem, IMA LI PONUDA? Šešelj?! Pa, DA! SAMO Šešelj MOŽE da OBUZDA "naprednjake"! Samo, tada nastaje RULET! ALI STVARNO!
Preporuke:
0
0
24 sreda, 27 april 2011 16:43
Nenad Pivaš
@thinking maize

Poštovani, ja definitivno nisam sklon teorijama zavere. U svom tekstu "Zašto srpski interesi smetaju Americi" koji je objavljen na NSPM izneo sam razloge zbog kojih mislim da nam je Amerika nenaklonjena. Tu nema nikakve priče o nekakvoj "judeo-masonskoj" i sl. teorijama zavere. "Jeretički" ću čak reći da su kroz istoriju određeni masoni zadužili naš narod, kao što ću pohvaliti i Milorada Dodika koji je prepoznao da je srpski interes imeđu ostalog i u uspostavljanju dobrih odnosa sa Izraelom.

Naravno da ću se složiti sa Vama da je ova vlast zbog svog štetočinskog delovanja zrela za odlazak. Ali mislim da nam promena vlasti neće doneti nikakvo dobro ukoliko nju ne bude pratila i promena politike. A plašim se da naprednjaci mogu da donesu promene koje su upravo suprotnost od onoga što mi želimo. Mislite li da nema razloga za sumnjju da umesto jedne nepoštene, nesposobne i što kontrolisane a što slomljene grupacije mogu da dođu drugosrbijanci sa šajkačama?!
Preporuke:
1
0
25 sreda, 27 april 2011 16:48
Nenad Pivaš
@thinking maize

Što se tiče Šešelja, uopšte ne sumnjam da on ima veliki koeficijent inteligencije i da može da povrati par procenata radikalima. Ali ne verujem da on može da ugrozi SNS do te mere da ih primora da pažljivo odmeravaju svaki postupak. Glavni problem sa Šešeljom je to što on nema osećaj za vreme. Kao što npr. Dodik ima. I upravo je dobra procena vremena ono zahvaljujući čemu Dodik uspeva da bude poslednja linija našeg otpora. I to uspešno!
Preporuke:
1
0
26 sreda, 27 april 2011 18:42
thinking maize@ autoru
Poštovani g-dine, NISAM FAN Šešelja, ni radikala, već samo PRETOSTAVLjAM "šta bi bilo kad bi bilo", ali NE KAO NAGAĐANjE, već po principu "ŠTA ĆE BITI AKO SE POČETNI USLOVI PROMENE ZA MALO, u okviru ZAKONA VEROVATNOĆE"? Ili, ŠTA BIVA AKO SE na JAVNU SCENA Srbije VRATI Šešelj? Tj. DA LI ĆE KVANTITATIVNO MALA PROMENA (jedan političar VIŠE ili MANjE?!) UTICATI na NASTANAK KVALITATIVNO VELIKE PROMENE? Što bi bio neki npr. "ŠESTI OKTOBAR", sa sve "LUSTRACIJOM"?! Ono što vidim, krećući se među ljudima, prateći informacije na internetu i sl., govori mi da je došlo do "NARODNE ĆUTNjE" o kojoj je pričao još knjaz Miloš! Ili rečeno Lenjinovim rečima "VLAST se KOTRLjA ULICOM"! Uostalom, UPOREDITE SITUACIJU SADA, sa situacijom iz avgusta 2000-te!? Meni 16.04. najveći utisak NIJE BIO početak Tominog "štrajka glađu i žeđu", već što u jednom trenutku je narod ŽELEO da OSTANE na PLATOU dok se STANjE NE REŠI!? Da je neko rekao: "IDEMO NA DEDINjE!", narod bi KRENUO!? Da li Vam to nešto govori?!
Preporuke:
0
0
27 četvrtak, 28 april 2011 12:32
Nenad Pivaš
@thinking maize

Poštovani, nisam Vas ni prepoznao kao radikala. Mogao bih se ja složiti sa Vama da bi 16.04. uzvik "Juriš!" imao velike posledice. Ali šta posle? Šta i da narod sruši žute? Koga bi doveo? Pa iste one koji su mu na tom mitingu izdali komandu! I tu Vas ja opet pitam da li možete da budete sigurni da naprednjaci na vlasti ne bi bili samo drugosrbijanci sa šajkačama?! Mislite li da bi ih taj isti narod srušio ako bi krenuli da deluju tako? Teško, poštovani, teško... Jer, da se ne lažemo, onih stotinak hiljada 16.04. nisu bili tu zato što su protiv Statuta Vojvodine, istambulske deklaracije, NATO-a, pregovora sa Kosovom, "puta bez alternative" i ostalog, već zato što su gladni! I veliko je pitanje da li bi, ukoliko bi malo hleba i dobili, hteli da ruše onog koji im je taj hleb dao, pa makar on bio i jedan domaćin "prljavih ruku u čiste savesti"!
Preporuke:
1
0
28 četvrtak, 28 april 2011 12:34
Nenad Pivaš
@thinking maize

I ne shvatajte me pogrešno! Ne sporim ja da simoraštvo naroda veliki problem, kao što sam svestan i da se na vlast u Srbiji danas ne može doći zahvaljujući nekom nacionalnom pitanju (to je možda jedan od razloga zbog kojih su DSS i SRS danas slabi). Zato i ne zameram naprednjacima što uglavnom pričaju o korupciji i siromaštvu. Dakle nije sporno što je oko 80% njihove priče fokusirano na to. Ali je veoma problematično što u onih druugih 20% priče o bitnim strateškim pitanjima ne govore ništa drugačije od sadašnje vlasti ili čak daju naznake da bi bili i kooperativniji!
I opet se vraćamo na pitanje, šta bi juriš na Dedinje mogao da donese? A da pošalje narod na Dedinje može samo onaj koji taj isti narod može i da okupi. A to danas mogu jedino naprednjaci! Koštunica to ne može, a teško da će moći i Šešelj, bez obzira što će on verovatno vratiti radikalima par procenata.
Preporuke:
1
0
29 četvrtak, 28 april 2011 14:05
Jasna Simonović
Nisam imala nameru da se ponovo javljam ali uočih u interesantnoj prepisci mog dragog kolege (po G8 - u!) Thinking Maize-a i gdina Nenada Pivaša strašne reči "juriš na (moje!) Dedinje", a ja bih želela da decenijska boljka "dedinjski sindrom" završi ne u jurišu, niti na dedinje niti na bilo koju lokaciju u Beogradu, već u primerenom redu, kao na primer ispred Kluba Privrednika u Šekspirovoj ulici, kamo ja odavno šaljem prosjake i gladne sa grobalja, sa ulica, ispred crkava, jer je ovo što delimo i dobijamo po drugim lokacijama toliko mizerno...nedovoljno za jednu običnu sreću na ovome svetu...tako nekako... Samo još kad bi nam Novak otvorio jednu legalnu banku pa da ne samo prevrnemo prljavi novac, već i zavrnemo rukave i odvrnemo česme sa čistom vodom...Svakako za ceo svet..Šta je to jedna obična mala planeta Zemlja...
Preporuke:
0
0
30 četvrtak, 28 april 2011 16:43
thinking maize@ autoru, pa koleginici Jasni Simonović
Prvo koleginici, pošto je DAMA! Draga Jasna, nisam kriv što je Dedinje od vremena viteškog kralja Aleksandra Karađorđevića SIMBOL VLASTI u Srba! Znam mnoge KULTIVISANE LjUDE, koji žive na Dedinju, a NISU POLITIČARI, ni TAJKUNI! No zbog POTONjIH Dedinje je izašlo na LOŠ GLAS! Setite se Jasna onog instant mudžahedina koji 1992 htede da RUŠI Višegradsku branu, eda bi "POPLAVIO Dedinje"!? ŽALOSNO je to i VELIKA je ZABLUDA zbog dobrih, umnih i sposobnih ljudi koji žive na Dedinju, ali eto, imamo što imamo, pa je Vaše Dedinje ušlo i u OPUS Bore Čorbe ("Ide čopor svinja sa Dedinja" ili tsl.)! Prema tome koleginice, dok PRAVI Dedinjci, sa OSTALIM Beograđanima i građanima Srbije ne izvrše DERATIZACIJU Dedinja i CELE Srbije od političko-tajkunske GAMADI, ovako će nam i biti! Poštovani g-dine Pivaš, ono što ZNAM jeste da su NORMALNI putevi ka PREPORODU Srbije ZATVORENI, pa ostaju SAMO REVOLUCIONARNI! Toliko i neka nam je Bog u pomoći!
Preporuke:
0
0
31 četvrtak, 28 april 2011 20:12
Jasna Simonović
thinking maize...hvala...Taman kada sam se uživela u čitanje vašeg realnog opisa Dedinja, sve trčeći da vas opomenem da niste napisali ništa o deonici "Cetinje - Dedinje", vrisak! Još gore od "juriša na Dedinje" stiže pogubna reč "revolucija" umesto barem (r) u zagradi!? A onda se osetih i krivom što nisam na vreme pozvala svoje iz ge osam barem u Narodnu parlaonicu gde mi na Fejsu provodimo vreme koje preostane od nspm-a! tako nekako...
ps I nemojte o Dedinju, molim vas, ništa više ružno barem do prekosutra, dok ne prodje ceromenija venčanja William i Catherine...
Zamislite da se neko nabesi pa iz mirne "prosjačke" Šekspirove krene pešice umesto preko berze u npr. "Pink" po svoje deonice....

Pa stigne u svet ružna slika o mestu gde nam Prestolonaslednik Aca sasvim lepo i skromno za kraljevski svet živi! Taman kada je Novak ulepšao sliku o nama...pozdrav
Preporuke:
0
0
32 petak, 29 april 2011 12:10
thinking maize@ Jasni Simonović
Koleginice, kada rekoh "REVOLUCIJA" bio sam SVESTAN POSLEDICA! "Neka nam je BOG u pomoći" nije TEK TAKO NAPISANO! Bio sam ONOG 05.10. pred Skupštinom i bilo je REVOLUCIONARNO, iako je bilo VIŠE PARA i NADE, nego danas! Danas sa VEĆINSKE STRANE u Srbiji imate OČAJ, a sa druge VIŠE NEGO MANJINSKE STRANE imate BAHATOST! I ta BAHATOST je VEĆA NEGO za Miloševića! Kao što je OČAJ DUBLJI NEGO 2000! O tome se radi i NIOČEMU VIŠE! ŽELIM DA DO PROMENA, KOJE BI VODILE PREPORODU Srbije, dođe MIRNIM PUTEM, ali ako su 2002-te godine "ŽUTAĆI" IZBACILI IZ PARLAMENTA DSS, dotadanju koalicionu, od tada OPOZICIONU stranku, pa posle toga CILJANO BOJKOTOVALI DVA IZBORA ZA PREDSEDNIKA Srbije, da ne bi Koštunica došao na vlast, posle čega je došla "Sablja" sa PREKO 10000 UHAPŠENIH I SVE OSTALO! Da li mislite DA JE SA TAKVIMA MOGUĆA MIRNA SMENA VLASTI, sve i da IZGUBE IZBORE REGULARNO!? Sumnjam! Broz reče: "Živimo kao da će mir trajati 100 godina, a spremajmo se za rat kao da će biti sutra!" I U PRAVU JE!
Preporuke:
0
0
33 petak, 29 april 2011 14:54
Jasna Simonović
Thinking maize..Ama nije Tito u pravu, šta ima da se pa mi spremamo za rat...Šaka golobradih i golorukih i da ne kažem još nešto jer nerado koristim ružne reči...ljudi!

I mislim da je veliki greh čovečanstva da ratuje, pa onda priziva Boga u pomoć! Pa se onda i velikodostojnici spetljaju, upetljaju, pa posle generacije ne mogu da se ispetljaju!
Umesto pre toga da Ga prizivamo! Pa stvarno nema smisla, razmislite šta bi vi...Da sam ja Bog, izvinjavam se na ovoj ničim izazvanoj slobodi, oterala bih nas do djavola...opet se izvinjavam na ružnoj reči...ali računam da ni djavoli nisu što su nekad bili..zavolesmo ih kroz crtane, vesterne i "isterne"...a i Bog je sigurno učinio svoje...
Jer Svi smo mi Njegovi...
Preporuke:
0
0
34 petak, 29 april 2011 16:53
thinking maize@ Jasni Simonović
Poštovana koleginice, zamislite SLEDEĆE: 1) Sprovedu se KONAČNO izbori; 2) Rezultati izbora: SNS i pratioci 30-33%, koalicija oko DS-a 24-27%, LDP 8-11%, DSS 6-9%, radikali 4% (bez Šešelja)- 12-15% (sa Šešeljem), manjine ukupno 3-5%, ostali ispod cenzusa; 3) Slede pregovori (čitaj: UCENE!) oko vlade, sa naznakom da DS prepušta SNS-u premijersko mesto i predsedavanje Skupštinom, a da Šutanovac bude ministar vojni, Čeda ministar za evropske integracije, Boža Đelić ministar finansija, Milosavljević ministar trgovine ili privrede (svejedno!), Dulići (Ivana i Oliver) ministarstva poljoprivrede i nauke sa zaštitom životne sredine, "drugosrbijanci" "dobiju" kulturu i prosvetu, Mlađa NIP i regione, a energetika i zdravstvo kao uteha dopadnu "naprednjacima"; 4) SNS se kao nešto buni, ali, 5) kreće Šešelj sa protestima, pridružuje mu se GLADNI NAROD, Koštunica daje podršku, pa se pridružuje, ali ne lično, već preko npr. Laneta Gutovića i Emira Kusturice, slede zapaljivi govori; 6) sledi nastavak...
Preporuke:
0
0
35 petak, 29 april 2011 17:06
thinking maize@ Jasni Simonović, nastavak
... 6) Tomi porastu apetiti, malo bi da se igra Koštunice iz Đurđevdana 2007, pa zateže; 7) Ameri postaju nervozni, a i Rusi osluškuju; 8) 4-5-tog dana protesta počinju prve pljačke, ali Dačić, kao TEHNIČKI Ministar unutrašnjih poslova šalje NEDOVOLjNE SNAGE, što još više razjaruje narod; 9) Tadić naređuje Milojevići da izvede tenkove, a ovaj odvraća: "KOJE TENKOVE?!"; 10) ... i sada Vi meni kažite da li ovaj VEROVATAN SCENARIO ne liči na ŠESTI OKTOBAR, ali ne ONAKAV, KAKVOG SU GA ZAMIŠLjALI i ZAZIVALI Čeda, pokojni Batić, "drugosrbijanci" i ini?! Pod: 10a) Tadić beži iz zemlje; 10b) Tadić na osnovu sporazuma sa Nacionalnom gardom Ohaja zove američke trupe da "uvedu red i mir u Srbiji"; 10v) NEZADOVOLjSTVO NARODA je toliko silovito, da kreće linč pripadnika režima, gde neki neoprezniji stradaju, a većina beži... Ako 10a ili 10v), onda 11) pošto NEMA LEGITIMNE VLADE, sankcije OEBS-a, Ameri prete, Toma BIVA NATERAN NA KOALICIONU VLADU sa Šešeljem i Koštunicom, a Rusi diskretno šalju pomoć.
Preporuke:
0
0
36 petak, 29 april 2011 17:17
thinking maize@ Jasni Simonović, kraj
A, ako IPAK Tadić bude imao kuraži (što mu inače SVI osporavaju!), pa ostvari POTEZ 10b) tj. pozove Nacionalnu gardu Ohaja da "uvede red i mir u Srbiji", pa 11) marinci se iskrcaju na naše aerodrome, uz brzi dolazak oklopne kolone iz Bondstila; 12) Šešelj biva ubijen, Toma konfiniran, a Koštunica uhapšen, uz brojne HULIGANSKE (čitaj: CIVILNE!) žrtve; 13) Čeda postaje predsednik "VLADE NACIONALNOG SPASA", ŠTA BISTE Vi Poštovana Koleginice rekli na ovaj ISTO TAKO VEROVATAN SCENARIO?! Ja bih samo rekao da se ISTORIJA PONAVLjA, s tim što je PRVI PUT TRAGEDIJA, a DRUGI PUT FARSA! Tako bi se ISTORIJSKI KRUG NAŠEG NARODA u "DUGOM SRPSKOM DVADESETOM VEKU" (parafraza dela Erika Hobsbauma!), period 1918-2012, ZATVORIO! Prema tome, Poštovana Koleginice, PUSTIO BIH JA I NjIH DA ŽIVE, ALI ONI NE PUŠTAJU NAS DA ŽIVIMO! Šta Vi mislite o tome?!
Preporuke:
0
0
37 petak, 29 april 2011 23:48
Jasna Simonović
Thinking maize..Ma, uživala sam čitajući vaš scenario! Ma to je da i Drvengrad i Holivud stanu u red za audiciju za vaš scenario! I da plate bogato! A ja mislila da ste vi samo Bogom dani da budete ministar za poljoprivredu, kad odjednom skrveni talenti izviru usred nspm-a! Ne znam da li je to više akciono-naučni, političko-dramaturški, futurističko-istorijski ili kakav već scenario...ali u svakom slučaju preživeh! Preživesmo! A kad čovek preživi, onda i oni koji ne daju da se živi, stanu red barem za kartu više...

Eto, to mislim kolega moj iz ge osam (ne smem da napišem latinično G8 da ne potrošimo sve pare od ulaznica pre nego smo ih prodali!-ha!)...

ps I uzgred mislim da "oni koji nam nisu dali da živimo" nisu zabranili nikome da održi tribinu o farmaceutskoj mafiji na primer...Šta bi tom Stankoviću i Koštunici da zastanu kad je najsladje...Pa tu su nam novci! Ne interesuje me ni naprednjački ni ruski niti bilo kakav rulet..Toga nema u farmaciji! Ima vaga...
Preporuke:
0
0
38 sreda, 04 maj 2011 14:00
thinking maize@Jasni Simonović
Jasna, OVO što napisah NIJE SCENARIO, već ANALOŠKO (NE diskurzivno) RAZMIŠLjANjE o MOGUĆNOSTI odvijanja događaja, pod pretpostavkom MALE i VEROVATNE PROMENE POČETNIH USLOVA! Tome sam se naučio iz knjige OPSKURNOG naslova ("Paralelna istorija ili Šta bi bilo, kad bi bilo"), ali napisane od VELIKE GRUPE anglosaksonskih akademskih istoričara, koji su RAZMATRALI kako bi se ODVIJALA istorija da je npr. Aleksandar Veliki POGINUO u bici na Graniku ili da je DŽordž Vašington POGINUO u nekoj od bitaka Američkog rata za nezavisnost!? No, intrigantan je NE SAM ZAPLET, već VRLO VELIKA VEROVATNOĆA DA JE DO TAKVOG ISTORIJSKOG ZAPLETA MOGLO DA DOĐE! Sada, kažite Vi meni, na šta bi ličio svet, ako bi UMESTO HELENIZMA tj. RASCVETAVANjA GRČKOG GENIJA NA VEĆEM PROSTORU, VREMENU i LjUDSTVU, gledali SUKOB Rima (ili Kartagine, svejedno je), koji bi vladao Zapadom Sredozemlja i Persije, koja bi vladala Istokom Sredozemlja?! Tj. SUKOB ARISTOKRATSKE REPUBLIKE i APSOLUTISTIČKE MONARHIJE!? IZGLEDA SVEJEDNO?!
Preporuke:
0
0
39 sreda, 04 maj 2011 14:10
thinking maize@ Jasni Simonović, nastavak, jopet!
Eto, prijateljice, PRI TAKVOM RAZVOJU DOGAĐAJA Aleksandrija NIKAD NE BI BILA OSNOVANA i NIKAD NE BI DOŠLO na JEDNOM MESTU i VREMENU DO TAKVE, KRITIČNE KONCENTRACIJE ZNALACA!? O NIKAD ZASNOVANOJ ALEKSANDRIJSKOJ BIBLIOTECI DA I NE GOVORIMO!? Ali, eto, jedan, skoro NEPOZNATI VOJNIK makedonske vojske PODMETNU SVOJE GRUDI i SPASE SVOG KRALjA! Spase ga za POBEDE NA Isu i kod Gaugamele! Spase ga za OSNIVANjE Aleksandrije! Posle toga Aleksandar VEĆ NIJE NI MORAO DA IDE DO Indije i da se potuca, ON JE SPOJIO Istok i Zapad i TO JE TO! GRČKI GENIJE JE MOGAO DA SE RAŠIRI! Tako isto, da NIJE JEDAN ENGLESKI SNAJPERISTA SMATRA DA NIJE ČASNO DA USTRELI VRHOVNOG KOMANDANTA POBUNjENIČKE VOJSKE, NIKAD NE BISMO IMALI OVAKVE USA!? Imali bismo samo MNOGOLjUDNIJU Kanadu ili Australiju!? Sada, vidite, DA LI BI PREMIJER TAKO "kanadizovane" USA mogao da npr. POMOGNE Velikoj Britaniji 1940 i donese 1941 Zakon o zajmu i najmu, kao i Atlantsku povelju?! Sumnjam! Ruzvelt je mogao da se RODI SAMO u USA, NIKAKO u KANADI!
Preporuke:
0
0
40 sreda, 04 maj 2011 14:22
thinking maize@ Jasni Simonović, kraj, NAPOKON!
Pored toga, takva REDUNDANTNOST NIJE SAMO KARAKTERISTIKA istorije, već se tako ODVIJA i BIOLOŠKA EVOLUCIJA, a TAKO SE IZGRAĐUJE I NERVNI SISTEM! NASUMIČNOST U SLUŽBI REDA ili PROIZVODNjA NEGENTROPIJE (REDA!) TROŠENjEM ENTROPIJE (NEREDA)! Za takve uvide DISKURZIVNO MIŠLjENjE JE NEDOVOLjNO! A to je zbog NEOPISIVE SLOŽENOSTI TAKVIH SISTEMA, kao što su BIOLOŠKA EVOLUCIJA, LjUDSKI MOZAK ili LjUDSKO DRUŠTVO i ISTORIJA! Ne treba se OSLANjATI SAMO NA ANALOGIJU ili INTUICIJU, DISKURZIVNA PROVERA JE NEOPHODNA, ALI..., BEZ ANALOGIJE NIGDE NEĆEMO DOĆI! Jer, kako poučava ser Karl Poper: NE INDUKCIJA, VEĆ DEDUKCIJA je PUT KA SAZNANjU! I to je NEPREKIDAN PROCES, praćen KRITIKOM IZNETIH HIPOTEZA I TEORIJA! Jednom rečju, METAFIZIČKI PROJEKAT! Kako reče Ajnštajn, JEDNA TEORIJA JE DOVOLjNO DOBRA, ako u SEBI SADRŽI PRETHODNU, OGRANIČENU TEORIJU, a i SAMA SADRŽI ZAMETAK BUDUĆE, SAVRŠENIJE TEORIJE! Uostalom, nije džaba Nils Bor, kada je dobio plemstvo, za svoj grb IZABRAO DREVNI KINESKI SIMBOL JIN-JANG! Svako dobro!
Preporuke:
0
0
41 petak, 06 maj 2011 08:00
Jasna Simonović
thinking maize...
Mnogo je lepo kad kraj nije kraj...(možda krajolik? - zvuči "biološki evolutivno")

Bezgranično tačno sve što napisaste! Kao da ponovo čitam udžbenike, i mnogo bolje ste vi to meni objasnili...Uloga pojedinca je velika, svakako...ali zašto podmetati danas prsa kad se može podmetnuti "evolutivni mozak"?!...

Interesantno je trenirati moždane vijuge u smislu šta bi bilo da je onako drugačije bilo...sve sami scenariji za "istorijsku fantastiku" (evo novog pravca, molim 3% od idejnog upliva novca)...
Verovatno nas ovakvih ne bi sada bilo...zar vam ne bi bilo žao? ...Ali večnost je duga pa bi nas možda jopet bilo...ako ni za šta drugo ono barem zato da jin-jang ravnoteža ne bude remećena samo ratovima, već i radošću obične komunikacije...
Preporuke:
1
0
42 petak, 06 maj 2011 13:03
thinking maize@ Jasni Simonović
Pa naravno Jasna, promena je moguća i DRUGOM VRSTOM AKTIVNOSTI, a ne samo ratovima! Eto, svojevremeno su Jevreji bili ratnici par excelance, Jermeni su dali više ratničkih careva Vizantiji nego i sami Grci, a i Grci su se dooobro bili! Pa svi postadoše TRGOVCI! Slična sudbina je sledila naslednike starih Rimljana i prvih muslimana! Prema tome, zašto ne bismo zadržali dovoljnu dozu ratobornosti, eda bi se odbranili, AKO TREBA, a postali npr. i DOBRI TRGOVCI! Ali pretpostavka za to je da PRESTANEMO VIŠE sa "sistemom" "JA TEBI SERDARE, TI MENI VOJVODO..." i da malo više cenimo POŠTENjE i DOSLEDNOST! Svako dobro!
Preporuke:
1
0
43 petak, 06 maj 2011 14:30
Jasna Simonović
Thinking maize...
E, sve se slažem...naročito "poštenje, doslednost i trgovci" tj biznismeni u modernom svetu...

A ratobornost svakako, samo ne uz puške, pištolje...(i arapski at!-ha!)...već najbolje ona Ršumova čuvena odbrambena pesma (Domovina se brani olovkom...itd)...

Svako dobro...Sve najbolje...
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner